Subject: Järavere dolokivikarjääri keskkonnaloa taotlus (Järavere uuringuruum)
From: "Hendrik Klaas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 12:46:11 +0300

Tere

Transpordiamet on oma 22.12.2021 kirjaga nr 7.1-7/21/30068-2
kooskõlastanud Järavere uuringuruumi geoloogilise uuringu loa taotlemise
tingimusel, et teekaitsevöönd korrastatakse peale uuringu lõppemist ja
tulevane maavara kaevandamise loa taotlus kooskõlastatakse
Transpordiametiga. Annan teada, et oleme koostamas Järavere
dolokivikarjääri keskkonnaloa taotlust.

Eelnevast tulenevalt oleks vaja teada, kas Transpordiametil on juba paika
pandud või kas saaksite paika panna tingimused, millega saaksime
keskkonnaloa taotluse koostamisel arvestada? Järavere dolokivikarjääri
keskkonnaloa taotlus on planeeritud esitada kogu uuringuruumi ulatuses,
mis kattub osaliselt Paia ristmiku õgvenduse idapoolse variantlahenduse
trassikoridoriga.

Seega - millistel tingimustel on Transpordiamet nõus planeeritud Järavere
dolokivikarjääri keskkonnaloa taotlemisega?

Kuna taotlusega on kiire ning see on vaja Keskkonnaametile esitada
hiljemalt 30.06.2024, siis loodan operatiivsele koostööle.

Lugupidamisega

Hendrik Klaas

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104, 11216 Tallinn

Mobiil: +372 5349 2252

www.steiger.ee <http://www.steiger.ee/>